05 November 2011

Singurul lucru învăţat de la Jamie Oliver

O emisiune. Una singură. Atât am văzut, nimic mai mult. Din când în când mai intru pe site-ul lui, nu am apucat să-i copiez nicio reţetă. Revenind la TV, Jamie, făcea omletă în cuptor. Pe vremea aia nu aveam blog culinar, nu aveam iubit, nu-mi plăceau ouăle. Interes zero, aşadar. Informaţia s-a lipit de mine cumva, nu ştiu cum. Am încercat o dată, acum vreo trei ani, pe când locuiam cu prietena mea Andreea.

Acum că am blog culinar, am iubit şi tot nu-mi plac ouăle, am încercat din nou şmecheria: am bătut ouăle bine, bine, le-am garnisit cu ceapă verde şi ardei gras, le-am condimentat cu ierburi, sare şi piper. Am răsturnat compoziţia în tigaie, pe care, în loc să o ţin pe foc, am vârât-o la cuptor. Rezultatul mai jos.


No comments: